Tätä on odotettu! Paperiliittolaiset perheet pääsevät taas hurvittelemaan Tykkimäen huvipuistoon ja Aquaparkiin. Ilmottaudu mukaan ja vietä perheesi kanssa vauhdikas kesäpäivä Tykkimäellä!

Työpaikalla

Kouvolassa sijaitseva huvipuisto Tykkimäki on varattu paperiliittolaisille perheineen yksityiskäyttöön lauantaina 11.6. klo 10.00–15.00. Kello 15 huvipuisto avataan myös muille kävijöille, mutta paperiliittolaiset voivat jatkaa hauskanpitoa huvipuiston sulkeutumiseen klo 19 asti. Vesipuisto Aquapark aukeaa klo 11 ja sielläkin voi pitää hauskaa klo 19 asti.

Tapahtumaan ilmoittaudutaan Paperiliiton nettisivuilla paperiliitto.fi. Ilmoittautuminen päättyy 19.5.

Tapahtuma on tarkoitettu vain Paperiliiton jäsenille puolisoineen ja kotona asuville lapsilleen. Paperiliittolainen isovanhempi voi ottaa mukaansa lastenlapsiaan.

Perhekunnan jäsenyys Paperiliittoon tarkistetaan portilla. Varaudu näyttämään mobiilijäsenkortti kännykästäsi. Portilla osallistujille jaetaan huvipuistoranneke.

Tervetuloa viettämään vauhdikas kesäpäivä kanssamme!

Lisätietoja: paperiliitto.fi