Janne Savolainen siirtyi Veitsiluodosta Tainionkoskelle Janne Savolainen siirtyi Veitsiluodosta Tainionkoskelle

KategoriaVapaa-aika

Kolmekymppiset ovat tällä hetkellä Suomen suurin ikäluokka, ja heillä on mahdollisuus kehittää Suomea haluamaansa suuntaan. Kolmekymppiset paperiliittolaiset kertovat, miten he valtaa aikovat käyttää. Kolmekymppiset ovat tällä hetkellä Suomen suurin ikäluokka, ja heillä on mahdollisuus kehittää Suomea haluamaansa suuntaan. Kolmekymppiset paperiliittolaiset kertovat, miten he valtaa aikovat käyttää.

KategoriaKansijuttu

Työsuhdepyörästä tuli heti suosittu. Metsä Groupissa niitä on hankittu jo yli tuhat. Ari Helander hankki sähköpyörän ja rullailee 12 kilometrin työmatkan läpi talven. Työsuhdepyörästä tuli heti suosittu. Metsä Groupissa niitä on hankittu jo yli tuhat. Ari Helander hankki sähköpyörän ja rullailee 12 kilometrin työmatkan läpi talven.

KategoriaKuorimo

Paperiliiton alle 35-vuotiaiden jäsenten tapahtumassa kokoonnuttiin taas juhlimaan ja kuulemaan ajankohtaista asiaa. Mahtavassa porukassa oli helppo viihtyä. Paperiliiton alle 35-vuotiaiden jäsenten tapahtumassa kokoonnuttiin taas juhlimaan ja kuulemaan ajankohtaista asiaa. Mahtavassa porukassa oli helppo viihtyä.

KategoriaVapaa-aika

Maan hallitus ei ole perääntynyt hallitusohjelmatavoitteistaan. Lue tästä, miksi palkansaajat yrittävät painavasti vaikuttaa työelämä heikennysten ja sosiaaliturvan leikkausten toteutukseen. Maan hallitus ei ole perääntynyt hallitusohjelmatavoitteistaan. Lue tästä, miksi palkansaajat yrittävät painavasti vaikuttaa työelämä heikennysten ja sosiaaliturvan leikkausten toteutukseen.

KategoriaKuorimo

Liitto kiersi paperipaikkakuntia Liitto kiersi paperipaikkakuntia

KategoriaKuorimo

Paperiliittolaiset osallistuivat neljällä tehtaalla ammattiliittojen yhteiseen mielenilmaukseen työelämäheikennyksiä vastaan. Paperiliittolaiset osallistuivat neljällä tehtaalla ammattiliittojen yhteiseen mielenilmaukseen työelämäheikennyksiä vastaan.

KategoriaKuorimo

»Vastassaan liitoilla on Teslan, Space X:n ja X:n omistaja Elon Musk.» »Vastassaan liitoilla on Teslan, Space X:n ja X:n omistaja Elon Musk.»

KategoriaKolumni

Paperiliittolaiset löytävät vaivatta monta asiaa, joka tuottavat elämään tyytyväisyyden tunteita. Tässä niistä kymmenen. Paperiliittolaiset löytävät vaivatta monta asiaa, joka tuottavat elämään tyytyväisyyden tunteita. Tässä niistä kymmenen.

KategoriaKansijuttu

Adaralle työehtosopimus Adaralle työehtosopimus