Mansoor Hashimi aloitti vuorotyöt tehtaalla 11-vuotiaana olosuhteissa, joita suomalaisen on vaikea kuvitellakaan. Mansoor Hashimi aloitti vuorotyöt tehtaalla 11-vuotiaana olosuhteissa, joita suomalaisen on vaikea kuvitellakaan.

KategoriaParasta elämässä

Elinkeinoelämän keskusliitto on halunnut pysyä työnantajien yhteisenä äänenä, mutta EK:n jäsenliitoilla on keskenään aivan vastakkaisiakin tavoitteita. Elinkeinoelämän keskusliitto on halunnut pysyä työnantajien yhteisenä äänenä, mutta EK:n jäsenliitoilla on keskenään aivan vastakkaisiakin tavoitteita.

KategoriaKuorimo

OrponPurran hallitus vie palkansaajilta sekä rahat että oikeudet. OrponPurran hallitus vie palkansaajilta sekä rahat että oikeudet.

KategoriaKolumni

Kemin talvi on kesää hienompi – ainakin, jos asiaa kysytään Tanja Kakolta ja hänen koiriltaan. Kemin talvi on kesää hienompi – ainakin, jos asiaa kysytään Tanja Kakolta ja hänen koiriltaan.

KategoriaVapaa-aika

Korkeimman oikeuden päätöksen mukaan UPM:ään kohdistuneen lakon rajoittamiseen ei ollut perusteita. Korkeimman oikeuden päätöksen mukaan UPM:ään kohdistuneen lakon rajoittamiseen ei ollut perusteita.

KategoriaKuorimo

Liike on paras lääke Liike on paras lääke

KategoriaToimitukselta

Suomi tarvitsee arvojohtajaa Suomi tarvitsee arvojohtajaa

KategoriaKolumni

Nyt on näytön paikka – torilla tavataan! Kun Senaatintori täyttyy, viesti on vahva. Mitä useampi on paikalla, sitä voimakkaampi on sanoma maan hallitukselle. Nyt on näytön paikka – torilla tavataan! Kun Senaatintori täyttyy, viesti on vahva. Mitä useampi on paikalla, sitä voimakkaampi on sanoma maan hallitukselle.

KategoriaKuorimo

Tutkimuksen mukaan kokeneimmat työntekijät voivat töissä parhaiten. Työkykyä ja työssäjaksamista pitäisi kuitenkin tukea nykyistä enemmän. Tutkimuksen mukaan kokeneimmat työntekijät voivat töissä parhaiten. Työkykyä ja työssäjaksamista pitäisi kuitenkin tukea nykyistä enemmän.

KategoriaKuorimo

Luulisin nimittäin, että kaikkein kalleinta on kouluttaa työntekijöitä toisille yhtiöille. Luulisin nimittäin, että kaikkein kalleinta on kouluttaa työntekijöitä toisille yhtiöille.

Lataa lisää