Rentoudu ja hyödynnä jäsenetuja ympäri vuoden.

Vapaa-aika

Saat alennusta majoittumisesta esimerkiksi Holiday Clubin loma-asunnoista, Ikaalisen tai Lohjan Spa & Resorteista, Keurusharjun loma-asunnoista, Levi Hotel Spasta ja hostelleista ympäri maata.

Jos olet ottanut käyttöösi City­Shopparin ja sallit paikannuksen, saat käyttöösi aina kunkin paikkakunnan omat edut.

Vaihtoehtoja majoittumiseen

Holiday Club. Paperiliiton jäsenet saavat 25 prosentin alennuksen Holiday Clubin loma-asuntojen majoituksista, minimi­varaus on 2 vrk.

Ikaalinen Spa & Resort. Etu on jopa 30 prosenttia alennusta majoittumisesta.

Lohja Spa & Resort. Jäsenetuhinta majoituksesta kylpylässä Lohjanjärven rannalla.

Keurusharjun loma-asunnot. Paperiliiton jäsenkortilla saa majoituksesta alennusta voimassa olevista päivän hinnoista 50 prosenttia.

Levi Hotel Spa. Paperiliiton jäsen lapsineen saa 20 prosentin alennuksen majoitushinnoista.

Hostellit. Paperiliiton jäsenet saavat majoitusalennusta Suomen Hostellijärjestön hostelleissa 10 prosenttia.

Tutustu myös näihin

CityShoppari. Paperiliiton jäsen saa City­Shopparin käyttöön veloituksetta, edun normaalihinta on 14,99 e/12 kk). City­Shoppari-sovellus kokoaa yli 1000 rahan­arvoista etua jopa 2000 toimipaikassa.

Padel Club Finland. Arkena klo 6-15 ja klo 22–24 kentän tuntihinta Paperiliiton jäsenille 24 € (norm. 32 €) kaikilla Suomen PCF halleilla.

Flamingo Spa, Vantaa. Etu koskee myös Paperiliiton jäsenen mukana tulevaa ystävää tai perheenjäsentä. Edun saat näyttämällä mobiilijäsenkorttia. Aikuisten kylpylä (K-18) 25 €/hlö. Vesipuiston kertalippu 10 €/hlö. Hintaetu on voimassa maanantaista torstaihin 30.6.2024 asti, paitsi jouluviikoilla 52–1, talvilomaviikoilla 8–9 ja pääsiäisenä.

Liittovakuutus turvaa matkaa

Paperiliitto on vakuuttanut työssäkäyvät jäsenensä IFissä Liittovakuutuksella. Vakuutukseen sisältyy matkustajaturva ja vapaa-ajan tapaturmaturva.

Kaikki edut löytyvät netistä

Katso kaikki majoitus-, risteily- ja jäsenedut osoitteesta paperiliitto.fi kohdasta Jäsenasiat > Jäsenedut.