Paperiliittolaisten perhetapahtuma tulee taas. Härmässä sijaitseva PowerPark on varattu Paperiliiton yksityiskäyttöön lauantaina 8.6. Ilmoittaudu mukaan!

Vapaa-aika

Härmässä sijaitseva Suomen suurin huvipuisto PowerPark on varattu Paperiliiton yksityiskäyttöön lauantaina 8.6. Huvipuisto on avoinna klo 11– 19. Koko huvipuisto laitteineen on mukaan ilmoittautuneiden paperiliittolaisten vapaasti käytettävissä. Paikalla on myös Paperiliiton toimiston väkeä, tule rohkeasti juttusille.

Perhetapahtuma on tarkoitettu vain Paperiliiton jäsenille puolisoineen ja kotona asuville lapsilleen. Paperiliittolainen isovanhempi voi ottaa mukaansa lastenlapsiaan. Huom! Huvipuisto on rajannut kokonaisosallistujamäärän 4500 henkilöön vierailijakokemusten perusteella. Varaathan paikat vain perheenjäsenillesi, jotta mahdollisimman monella on mahdollisuus osallistua.

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen tapahtumaan aukeaa 22.3. klo 8:00. Ilmoittaudu mukaan mobiilijäsenkortista löytyvän ilmoittautumislomakkeen kautta. Ilmoitathan mobiilijäsenkortissa myös mukana tulevien perheenjäsenten nimet. Tapahtumaan varattavissa max. 5 paikkaa per perhe. Ethän varaa turhia paikkoja, jotta mahdollisimman moni liiton jäsen mahtuu mukaan. Ilmoittautuminen sulkeutuu 9.5. tai, kun kaikki paikat on varattu.

Mobiilijäsenkortti mukaan

Mobiilijäsenkortti toimii huvittelupäivänä myös sinun ja perheesi yhteisenä sisäänpääsylippuna.
Tarkistathan ammattiosastostasi, aikooko se järjestää oman bussikuljetuksen tapahtumaan.

Majoittuminen ja saapuminen

PowerPark tarjoaa erilaisia majoitusvaihtoehtoja. Lisätietoja niistä ja paikalle saapumisesta osoitteessa powerpark.fi

Lisätietoja

Jos sinulla on pulmia ilmoittautumisessa tai kysyttävää tapahtumasta, lähetä kysymyksesi osoitteeseen perhetapahtuma@paperiliitto.fi

Jos et ole vielä ladannut mobiilijäsenkorttia, voit tilata sen kirjautumalla eAsiointiin. Kortti tilataan eAsioinnissa osiosta Jäsentiedot. Jos et voi käyttää eAsiointia, pyydä liiton jäsenrekisteriä (jasenrekisteri@paperiliitto.fi) lähettämään jäsenkortin latauslinkki puhelimeesi.
Tervetuloa viettämään hauska ja vauhdikas kesäpäivä PowerParkiin!