Liity Paperiliiton oppilasjäseneksi opintojen alusta lähtien

Työpaikalla

Jos opiskelet alan ammatteihin, voit liittyä Paperiliiton oppilasjäseneksi heti opintojen alettua. Oppilasjäsenenä saat käyttöösi liiton monet jäsenedut lukuun ottamatta oikeusapua ja liittovakuutusta. Lisätietoa jäseneduistasi näet nettisivuilta. Oppilasjäsenenä et maksa jäsenmaksua etkä ole Paperityöväen työttömyyskassan jäsen.

Oppilasjäseneksi liitytään sivuston paperiliitto.fi kautta kohdasta ”Liity jäseneksi”. Oppilasjäsenelle on oma sähköinen liittymislomakkeensa. Liittyminen onnistuu vaikka puhelimella. Täyttämistä varten ei tarvitse tunnistautua.

Kun tallennat hakemuksen, saat kuittauksen. Paperiliiton jäsenrekisteri aktivoi oppilas­jäsenyytesi ja saat sitten tekstiviestitse linkin, josta voit ladata puhelimeesi oppilasjäsenkortin. Sillä voit osoittaa jäsenyytesi hyödyntaessäsi jäsenetuja.

Varsinaiseksi jäseneksi ja samalla Paperityöväen työttömyyskassan jäseneksi voit liittyä, kun aloitat alalla työsuhteessa. Hakemuksen yhteydessä voit täyttää perintäsopimuksen, jolloin sinun ei tarvitse erikseen huolehtia jäsenmaksun maksamisesta.

Jäsenyyteen liittyvissä kysymyksissä sinua palvelee jäsenrekisteri jasenrekisteri@paperiliitto.fi tai puhelimitse 0102 897 700 arkisin klo 9.00–12.00.