Elämän käänteitä eilen ja tänään

Kuorimo

Nuorena mieli on avoin ja uskalias. Siitä kertoo tässä lehdessä 96-vuotiaan Unto Luhtasaaren elämäntarina vaihtelevien töiden, sattumusten ja sinnikkyyden kautta Paperiliiton toimitsijaksi.

Kirjekurssien sijaan maailman kaikki tieto on nykypäivänä kämmenellä, ilman suurta vaivannäköä tai hintaa. Unto oppi elämänkoulussa hyödyntämään sosiaalisuuttaan ja verkostojaan, jotka olivat jo varhain monella tapaa tärkeitä ja auttoivat eteenpäin elämässä ja työuralla. Neuvottelutaitokin kasvoi.

Tämän päivän verkostoitujat tapasivat liiton heille varta vasten tarjoamassa bileillassa. Paperiliiton asia ja viihtyminen samanhenkisessä porukassa kiinnosti pitkälle yli sataa nuorta jäsentä.

Maailma ympärillä muuttuu ja se voi olla melskeinen, oma elämä vaiheikas ja kimurantti. Rinnalla, hyvän huomisen puolesta, kulkee edelleen Paperiliitto. #vahvintaonyhteistyö