Suomi tarvitsee arvojohtajaa Suomi tarvitsee arvojohtajaa

KategoriaKolumni

Tutkimuksen mukaan kokeneimmat työntekijät voivat töissä parhaiten. Työkykyä ja työssäjaksamista pitäisi kuitenkin tukea nykyistä enemmän. Tutkimuksen mukaan kokeneimmat työntekijät voivat töissä parhaiten. Työkykyä ja työssäjaksamista pitäisi kuitenkin tukea nykyistä enemmän.

KategoriaKuorimo

Oma terveys ja turvallisuus voi olla kiinni kaverista. Silloin on mukava tietää, että tällä löytyy osaamista. Oma terveys ja turvallisuus voi olla kiinni kaverista. Silloin on mukava tietää, että tällä löytyy osaamista.

KategoriaTyöpaikalla

Uusi vuosi toi Paperiliiton edunvalvontaosastolle uuden toimitsijan. Hän on Eero Vekkeli Äänekoskelta. Uusi vuosi toi Paperiliiton edunvalvontaosastolle uuden toimitsijan. Hän on Eero Vekkeli Äänekoskelta.

KategoriaTyöpaikalla

Pauliina Kangasluoma on ylpeä saadessaan jatkaa sukunsa naisten historiaa tehtaalla. Pauliina Kangasluoma on ylpeä saadessaan jatkaa sukunsa naisten historiaa tehtaalla.

KategoriaLaadusta tinkimättä

Lisää terveyttä liikunnasta. Paperiliitto vastaa SAK:n liikuntahaasteeseen, jolla herätellään miettimään työpaikoilla, miten terveysliikuntaa voitaisiin lisätä. Lisää terveyttä liikunnasta. Paperiliitto vastaa SAK:n liikuntahaasteeseen, jolla herätellään miettimään työpaikoilla, miten terveysliikuntaa voitaisiin lisätä.

KategoriaTyöpaikalla

Vuorotteluvapaan mahdollisuus lakkaa elokuussa, jos hallituksen esitys menee eduskunnassa läpi. Paperiliittolaisilla työpaikoilla järjestelmää on käytetty hengähdystaukona ja jaksamisen tukena. Vuorotteluvapaan mahdollisuus lakkaa elokuussa, jos hallituksen esitys menee eduskunnassa läpi. Paperiliittolaisilla työpaikoilla järjestelmää on käytetty hengähdystaukona ja jaksamisen tukena.

KategoriaTyöpaikalla

Niina Honkala ei ole tavoitellut elämässään mitään erityisen ihmeellistä. Se saattaa olla ainoa tapa saada kaikki, mitä tarvitaan. Niina Honkala ei ole tavoitellut elämässään mitään erityisen ihmeellistä. Se saattaa olla ainoa tapa saada kaikki, mitä tarvitaan.

KategoriaVapaa-aika

Tänä vuonna Paperiliitto ammattiosastoineen järjestää paljon erilaisia jäsentapahtumia. Valitse omasi ja ilmoittaudu mukaan! Tänä vuonna Paperiliitto ammattiosastoineen järjestää paljon erilaisia jäsentapahtumia. Valitse omasi ja ilmoittaudu mukaan!

KategoriaVapaa-aika

Janne Savolainen siirtyi Veitsiluodosta Tainionkoskelle Janne Savolainen siirtyi Veitsiluodosta Tainionkoskelle

Lataa lisää