Lassi Laukkanen heitti koriin suoraan 94 metristä! Tämä juttu kertoo Ukkoslinnusta, joka toteutti elämänsä tarkoituksen. Lassi Laukkanen heitti koriin suoraan 94 metristä! Tämä juttu kertoo Ukkoslinnusta, joka toteutti elämänsä tarkoituksen.

KategoriaVapaa-aika

»Sovun rakentajat ja heikoimman puolustajat eivät saa palstatilaa eivätkä kannatusta.» »Sovun rakentajat ja heikoimman puolustajat eivät saa palstatilaa eivätkä kannatusta.»

KategoriaKolumni

Laukaalainen autovelho sai 21-vuotiaana lottovoiton. Se käveli Jari Lönnqvistin elämään. Laukaalainen autovelho sai 21-vuotiaana lottovoiton. Se käveli Jari Lönnqvistin elämään.

KategoriaParasta elämässä

Pulttipyssy ja kaikki muu, mitä onneen tarvitaan Pulttipyssy ja kaikki muu, mitä onneen tarvitaan

KategoriaParasta elämässä

Olut on ihmeellinen asia. Tampereella se yhdistää Bongin työporukan, vaikka tehdas lopetettiin monta vuotta sitten. Olut on ihmeellinen asia. Tampereella se yhdistää Bongin työporukan, vaikka tehdas lopetettiin monta vuotta sitten.

KategoriaVapaa-aika

Hannele Soilammista ja Sari Hämäläisestä tuli työn ohessa ystävät Valkeakosken Hypapilla. Hannele Soilammista ja Sari Hämäläisestä tuli työn ohessa ystävät Valkeakosken Hypapilla.

KategoriaTyöpaikalla

Paperiliiton tes-neuvottelut ovat kalkkiviivoilla. Uusimmat neuvottelutulokset saavutettiin ja UPM Raflatacin, UPM Communication Papersin ja UPM:n Selluliiketoiminnan kanssa. Paperiliiton hallitus käsittelee näitä tuloksia kokouksessaan keskiviikkona 5.6. Paperiliiton tes-neuvottelut ovat kalkkiviivoilla. Uusimmat neuvottelutulokset saavutettiin ja UPM Raflatacin, UPM Communication Papersin ja UPM:n Selluliiketoiminnan kanssa. Paperiliiton hallitus käsittelee näitä tuloksia kokouksessaan keskiviikkona 5.6.

KategoriaKuorimo

Äänestä työntekijöiden oikeuksien puolesta. EU-vaaleissa pääset mukaan päättämään siitä, mihin Euroopan unioni keskittyy seuraavien viiden vuoden aikana. Äänestä työntekijöiden oikeuksien puolesta. EU-vaaleissa pääset mukaan päättämään siitä, mihin Euroopan unioni keskittyy seuraavien viiden vuoden aikana.

KategoriaKuorimo

Maan hallituksen kärkihanke, työntekijöiden lakko-oikeuden rajoittaminen, tuli lainsäädäntönä voimaan 18. toukokuuta. Maan hallituksen kärkihanke, työntekijöiden lakko-oikeuden rajoittaminen, tuli lainsäädäntönä voimaan 18. toukokuuta.

KategoriaKuorimo

Kaskisiin ei tule taivekartonkitehdasta Kaskisiin ei tule taivekartonkitehdasta

Lataa lisää