Maan hallitus ei näytä taipumisen merkkejä, vaikka Senaatintori täyttyi ja poliittiset lakot pysäyttivät maata. Paperiliitto julisti helmikuussa kahteen otteeseen poliittisia lakkoja Maan hallitus ei näytä taipumisen merkkejä, vaikka Senaatintori täyttyi ja poliittiset lakot pysäyttivät maata. Paperiliitto julisti helmikuussa kahteen otteeseen poliittisia lakkoja

KategoriaTyöpaikalla

Neljä Tampereen Raflatacin äijää kertoo, mistä Padelissa on kyse. Ainakaan se ei ole niin raskasta kuin tennis tai sulkapallo. Neljä Tampereen Raflatacin äijää kertoo, mistä Padelissa on kyse. Ainakaan se ei ole niin raskasta kuin tennis tai sulkapallo.

KategoriaTyöpaikalla

Paperiliittolaisten perhetapahtuma tulee taas. Härmässä sijaitseva PowerPark on varattu Paperiliiton yksityiskäyttöön lauantaina 8.6. Ilmoittaudu mukaan! Paperiliittolaisten perhetapahtuma tulee taas. Härmässä sijaitseva PowerPark on varattu Paperiliiton yksityiskäyttöön lauantaina 8.6. Ilmoittaudu mukaan!

KategoriaVapaa-aika

Juha Savolainen on viiden vakanssin mies. Tainionkosken KA-vitosella hän vähän odottelee ongelmiakin. Ne antavat mahdollisuuden kehittyä. Juha Savolainen on viiden vakanssin mies. Tainionkosken KA-vitosella hän vähän odottelee ongelmiakin. Ne antavat mahdollisuuden kehittyä.

KategoriaLaadusta tinkimättä

Syntymäpäiväsankari liikkuu valoa kohti. Syntymäpäiväsankari liikkuu valoa kohti.

KategoriaVapaa-aika

Älä vähättele, jos pyllähdät. Jokainen kaatuminen töissä tai työmatkalla olisi ilmoitettava työnantajalle vuorokauden sisällä, vaikka ei olisi sillä hetkellä käynyt kuinkaan. Älä vähättele, jos pyllähdät. Jokainen kaatuminen töissä tai työmatkalla olisi ilmoitettava työnantajalle vuorokauden sisällä, vaikka ei olisi sillä hetkellä käynyt kuinkaan.

KategoriaKuorimo

Elinkeinoelämän keskusliitto on halunnut pysyä työnantajien yhteisenä äänenä, mutta EK:n jäsenliitoilla on keskenään aivan vastakkaisiakin tavoitteita. Elinkeinoelämän keskusliitto on halunnut pysyä työnantajien yhteisenä äänenä, mutta EK:n jäsenliitoilla on keskenään aivan vastakkaisiakin tavoitteita.

KategoriaKuorimo

Mansoor Hashimi aloitti vuorotyöt tehtaalla 11-vuotiaana olosuhteissa, joita suomalaisen on vaikea kuvitellakaan. Mansoor Hashimi aloitti vuorotyöt tehtaalla 11-vuotiaana olosuhteissa, joita suomalaisen on vaikea kuvitellakaan.

KategoriaParasta elämässä

Adam Ziazikovilla on tavoitteet korkealla ja siksi hän tekee töitä ja opiskelee. Adam Ziazikovilla on tavoitteet korkealla ja siksi hän tekee töitä ja opiskelee.

KategoriaArjessa

Kirkniemen työpari vaikenee sujuvasti. Talvilomat toivat kiireisen kuukauden. Kirkniemen työpari vaikenee sujuvasti. Talvilomat toivat kiireisen kuukauden.

Lataa lisää